Sider

lørdag den 7. august 2010

Min favorit i skabet

I kender garanteret godt det der med at læse om en eller anden fantastisk og uundværlig creme og man tænker straks at det skal købes.
Ret kort tid efter står det så bare der. I skabet. Og bliver ikke brugt. En fuser! SNYDT!

Sådanne køb har jeg gjort mange af.

I dyb frustration over mine fødder, som virkelig trængte til en kærlig hånd efter livet i sandalerne, købte jeg en hælcreme. En hælcreme fra Cosborg som  lovede bedring til de sommertrætte fødder.


OG jeg må bare sige, at denne gang holder det.

 I mine øjne er det en fantastisk creme som rent faktisk virker.

Efter fodbad og påsmøring over et par dage - har jeg simpelthen fået nye fødder. Fødder jeg kan være bekend at tage med i byen og vise frem.

(så mangler jeg bare at finde den creme der kan gøre dem lidt mindre, bare lige et enkelt eller halvandet nr. mindre - nogen der er stødt på den?)

9 kommentarer:

  1. Den er også en uundværlig del af mit skab, Jeanette, så jeg forstår din begejstring :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder jo fantastisk. Og hvor fås sådan en creme mons tro så henne?
    ;o)

    SvarSlet
  3. Tak for oplysningen Jeanette! Det må prøves. :-)

    SvarSlet
  4. Den kender jeg godt, og jeg synes også, den er god:)

    SvarSlet
  5. Nemlig Liselotte :)

    Tris, den købes i Matas og den er vist på bud lige nu .)

    Du kan kun skynde dig for langsomt Gitte :)

    Det er så dejligt med lækre sommerfødder Eva og der hjælper cremen :)

    SvarSlet
  6. Den er nemlig rigtig god! Den fåes også på nogle apoteker. Det samme gør krympecreme... Bare spørg på apoteket ;-))

    SvarSlet
  7. Og den fås også til hænderne :)

    SvarSlet
  8. Jeg må vist hellere få spurgt efter den krympecreme - har bare på fornemmelse, at de kigger mærkeligt på mig :)

    Også til hænderne Anne? Må straks på jagt.....

    SvarSlet
  9. JA, hælcremen virker! Min mand og gamle far har fået fine "nye" fødder.
    Men den anden creme som du eftersøger - desværre!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...