Sider

fredag den 6. april 2012

Hvor mange sjaler kan man bruge?

De sidste uger har jeg strikket sjaler, sjaler og sjaler.

En lille klud jeg ikke husker navnet på, color affection, parrot og nimbus. De ligger alle med løse ender og trænger til en opskylning.

I går var pindene atter tomme og jeg kiggede efter nyt at strikke. Endte igen på Ravelry og ledte efter sjaler.
Men hvor mange er det lige jeg skal bruge???

Ind på min egen, efterhånden ikke helt lille samlig af strikkebøger, og finde det lille hæfte frem jeg har haft fat i mange gange, nu skal jeg lære at strikke 2 sokker PÅ EEN GANG!.

Starten er gået og indtil har jeg overlevet at strikke tåen på begge sokker - GOSH det er længe siden jeg har strikket sokker.

Det er faktisk helt skønt.


Nu nupper jeg lige et par omgange mere og en kop morgenkaffe - ahh..

6 kommentarer:

  1. Sjaler og tørklæder kan man ALDRIG få for mange af. Der skal være tykke og tynde. Store og små. Der skal være den en, den og tredje farve. Der skal være med og uden mønster...
    Glæder mig til at se dine sjaler...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen så fortsætter jeg bare Karina :). Skal nok vise frem - har just fået hæftet ender på den alle og nu hænger de til tørre.
      Har kig på Ulmus som det næste....

      Slet
  2. Man kan absolut ikke få for mange sjaler,parrot er også lige sprunget på mine pinde,ville da gerne se et billede af dit.
    God fornøjelse med strømperne

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal nok vise frem Gitte, så snart det er tørt :)

      Slet
  3. Jeg har lært min veninde at hækle sjaler, for efter nr. 5 gad jeg ikke lave flere til hende ;)
    Nu hækler hun ikke kun til sig selv, men også til alle veninderne ;)
    Jeg bruger ikke sjaler selv, men da jeg stod og manglede strikketøj til påske hos svigermor, tænkte jeg at om ikkf andet, så kunne jeg da lave et sjal. De bliver altid solgt :)

    SvarSlet
  4. Sjaler !! Kan man få for mange ;0))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...