Sider

fredag den 30. marts 2012

Candy sticks .....

Har haft ferie hele ugen. Har glædet mig helt vildt til at skulle gå ombord i al fimoleret hele ugen.

MEN sådan blev det bare aldrig. Det blev til mandag og fredag formiddag. Det var det.

I det mindste har jeg fået produceret lidt jeg er tilfreds med. Ikke så mange knapper, selvom ideerne står på spring.

En masse sjalsnåle er blevet til. Har ikke fået dækket hele farveskalaen ind, så jeg må igang igen. Heldigvis er det sjovt - så det gør mig ikke så meget :)



Jeg har for længe siden lavet een i sort til mig selv, for lige at afprøve dem om de virker i virkeligheden og det gør de, ret så fint faktisk.

De kan både bruges som pynt på sjalet, men også som lukker. Jeg synes det er træls at skulle binde knuder på sjalet for at det holder sig på plads. Vikler det istedet tilfældigt om halsen og så i med nålen.

Jeg har lavet dem i flere tykkelser så de kan bruges i både grove, men også lidt finere strikket sjaler/tørklæder..

Nu vil jeg lige gøre dem med færdig med slibning og en polering, så de er fine og glatte og klar til brug.

Og mon så ikke de kommer i biksen, i dag eller i morgen .....

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...