Sider

søndag den 15. august 2010

Mit daglige fix -

- bestående af en daglig dosis fimo-krea, resulterede i går til 3 armbånd.

Igen i går lavede jeg tynde, runde bangles. Lavede nye canes og skinner blends . Skinner blend´en er en plade som skifter farve, går fra lys farve og og over i en mørkere farve. Skinner blend´en brugte jeg til at lave armbåndene af og canen til at skære tynde skiver af og pynte med. 




Her kan man se, at jeg har brugt en skinner blend, hvor farven går fra lys til mørk. 
Denne er lavet af sort og hvid ler.


Her er brugt et mix af noget sort og hvid ler, sammen med en skinner blend, som så er snoet og trillet til selve armbåndet. Den sort/hvide er en spiral cane og den anden cane er den runde man kan se til højre på armbåndet - en skinner blend.

Jeg lavede også et bredt armbånd af en skinner blend. Igen den sort/hvide.

Jeg skar den ud til en lang strimmel, trekant-formet, altså bred for neden og spidsere op mod den anden ende. 

Jeg lod trekanten overlappe hinanden og så blev det til dette armbånd. Igen pyntet med spiral canen.










Dette armbånd skal lige pudses lidt op for ridser indvendigt - jeg er vældig glad for resultatet.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle flotte armbånd - specielt de brede...utroligt hvad du kan lave i fimo - og så FLOT.

    SvarSlet
  2. Dine ting er super fine.
    Kan du evt. anbefale noget litteratur, hvor der kan hentes inspiration?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...