Sider

lørdag den 14. august 2010

Fimo bangles

Mens jeg venter på forsyninger fra det store udland, så jeg kan få lavet de her armbånd færdige , har jeg lavet et par smalle bangles.


Det er altså skide sjovt at sætte farve samme og forme, sno og dreje.









Sidste ting inden de kan erklæres for færdige er, at jeg skal beslutte mig for om de skal lakeres eller ej. 


På den ene side synes jeg de ser mere færdige ud når de er det, men på den anden side kan jeg godt lide det lidt matte look den ulakerede flade har. Med tiden bliver fimoleret også blankere ved brug.


BY THE WAY - har jeg besluttet mig for en give away inden længe, så hold øje med bloggen :)
- og lur mig om ikke der er lidt fimo inkluderet, så hvis du er til fimo, så bliv i nærheden :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...