Sider

onsdag den 4. august 2010

Kender i Petronella?

Fra folk begyndte at oprette butikker på AMIO, har jeg været vild med hendes billeder.
De er helt fantastiske synes jeg.


Alt det smukke papir kombineret med theposer, frimærker, chokoladepapir, landkort m.m., sat sammen til finurlige damer, er bare en herlig kombination.

Bag på kortene er skrevet en lille beskrivelse af de forskellige damer.

Her en beskrivelse af "Kaffe-damen" :



Helt personligt, er jeg både "Kaffe-dame" (glad for at gå på visit og holder af lagkage) - "Mor-dame" (elsker harmoni og orden og har en svaghed for stærk lakrids) - "Pakke-dame" (holder af indkøbsture, elsker smukt papir og silkebånd og fører dosmersedler og lister over alt) og "Rund-dame" (holder af at hækle, bage og sylte)......

Hvilken dame er du mon?

4 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du faldt for disse skønne damer !

    SvarSlet
  2. Jeg har faktisk købt det originale papirklip af hverkenfuglellerfisk-damen, det måtte jeg jo eje :-)

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig måtte du det Anne. Tænkte også straks på dig da jeg så det :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...