Sider

fredag den 23. juli 2010

Stone-look

Jeg ville prøve om jeg kunne kreere et lidt rustik look på fimo-perlerne.
Det måtte gerne ende i et "stone" look, hvor formen er uens og overfladen rustik. mange forsøg er gjort og det foreløbige endelige resultat er jeg ret tilfreds med.

Jeg har arbejdet med facon og blanding af farver. Jeg har brugt lang tid på at blande farverne, så de blev lige som jeg ville.


Foreløbig har jeg lavet 2 armbånd, hvor de lidt store farvede perler er suppleret med nogle mindre sorte. De sorte perler har også lidt ru overflade, på det ene er de omtrent runde og på det andet også lidt kantede som på de store farvede perler.


Tror disse kommer til salg.......

3 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte, Jeanette.
    Ha' en dejlig dag.
    Kh. Lonni

    SvarSlet
  2. De er flotte! Nu sælger du dem ikke for billigt, vel? Jeg har kigget i din Amioshop og jeg synes at du sælger dine ting alt for billigt!

    SvarSlet
  3. Tak Lonni og i lige måde :)

    Britta, jeg har virkelig prøvet at sætte nogle priser, som jeg synes passer. Er gået udfra materiale pris + sværhedsgraden/tiden det tager at lave produktet.
    Det ER bare så svært at sætte priser. Skulle jeg leve af det, ville jeg nok tænke anderledes i forhold til priser tror jeg.....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...