Sider

torsdag den 22. juli 2010

Mange tak....

Jeg har fået en award, ja faktisk to, faktisk den samme, men i lidt forskellige udgaver. Jeg tog den i den korteste udgave :)

Jeg har fået dem af  HANNE og RANDI- 1000 tak!


Jeg skal skrive 3 ting som jeg kan lide ved mig selv - slet ikke så nemt!


- Jeg er SÅ glad for, at jeg er kreativ, hvordan skulle jeg ellers få tiden til at gå??? (altså bortset fra familie osv.


- Jeg har et positivt sind og står jeg i en situation der ser lidt sort ud, kan jeg altid finde en snert af noget positivt at glæde mig over.


- Jeg er glad for at jeg er mig og jeg har gjort og prioriteret som jeg har gjort gennem livet. Jeg bruger altid mest energi på at se fremad istedet for at ærge mig over dårlige oplevelser.


Det er faktisk ikke så nemt lige at hive 3 ting frem om sig selv - har du lyst til at prøve? Giv mig et hint hvis du gør, så læser jeg gerne med :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...