Sider

torsdag den 6. maj 2010

Varme til halsen

Eksperimentet fra forleden dag er forlængst tør.
Ved godt nok ikke helt hvad jeg synes om det. "Udfoldet" er jeg nok ikke så vild med det, men om halsen er det ok - ikke super, men ok.
Ja, ja, sådan er det jo med eksperimenter, det er ikke altid at resultatet bliver det man havde forestillet sig.

Det færdige resultat.


Først har jeg lagt 3 lange baner ud i ca 180 cm´s længde.......


- og derefter lagt totter ovenpå de lange på den anden led. Jeg har bare taget af de større rester jeg havde liggende og i vilkårlig farverækkefølge. Og det er rigtigt svært for mig, for jeg har det med at ligge i systemer og farveorden - men jeg øver mig på det andet, for jeg kan egentlig godt lide det tilfældige.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er blevet rigtig flot og fine farver!

    SvarSlet
  2. Jeg stemmer i.
    Jeg synes det ser super cool ud. Og specielt, som du siger, rullet op.
    Men det er jo også meningen med det ik?
    Ha' en dejlig dag
    Kh
    Kristine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...