Sider

tirsdag den 27. april 2010

Glemte sager

Jeg har brugt rigtig meget tid på at rydde op i de kreative gemakker på det sidste. Jeg trængte virkelig til at åbne alle kasse og dåser og se hvad jeg egentlig havde liggende af alle mulige dimser og dutter.
For 2 år siden, tror jeg det er, begyndte jeg at sy stjerner til et juletræstæppe.
Jeg har fået klippet en del stof ud og også syet en del sammen.
Men så endte det af én eller anden grund i glemmekassen.


Fine røde farver - mon ikke jeg skulle få det gjort færdigt?

2 kommentarer:

  1. Det er da ren retro.. det skal du da lave færdigt. Selvom at det nok ikke bliver lige nu. Kærligst fra C

    SvarSlet
  2. I gang med det! Så er det jo færdigt til julen, der kommer før vi aner det.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...