Sider

lørdag den 10. april 2010

Puha

Sikke en uge - godt nok har jeg ferie her efter påske. Men det er fordi manden er i Prag og fordi jeg så synes, at det var hårdt at være alene med alle 4 unger og så også arbejde.
Og gudskelov at jeg gjorde det. For William fik mellemørebetændelse og jeg har ikke fået søvn 2 nætter. Og i guder det hævner sig.

For lige at kunne trække vejret en lille smule, tog vi i går til svigermor for at få lidt adspredelse og aftensmaden serveret. Dejligt.
Vi er kommet hjem i dag, her til formiddag. Inden vi drog hjem, tog vi et smut omkring svigerfars loppemarked.
Jeg fandt en amagerhylde, yeah - den skal males og hænges op. Lidt stof fandt jeg også. Der var en hel stak Wiinblad platter, men i rød, så dem lod jeg stå.
Og så fandt jeg denne her, blev helt forelsket i den, den passede perfekt og jeg er vild med grøn.
Og når man ikke skal give mere end en rund 20´er for en sølvring, så er der ikke andet en at gøre end at sige "haps".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...