Sider

fredag den 23. april 2010

Lille sommerfugl, lille sommerfugl lalalalalalalalalala

Det er ikke meget der bliver produceret her på matriklen for tiden. Ideerne er der masser af, men ikke tid til at få dem prøvet af.
Istedet tegner og fortæller jeg i min lille bog, så ideerne ikke går i glemmebogen.
Men lidt sommerfuglebrocher er det blevet til, ganske forårsagtige :)






Et meget overkommeligt projekt. Jeg har lavet nogle der skal bruges til nogle halskæder, måske sammen med lidt filtperler, knapper m.m.
Jeg har også lavet flere knapper, det er jeg altså blevet lidt bidt af. Næste omgang skal være små knapper, til små børnetrøjer, det er de her for store til.

Jeg har fået en fimo-dille - jeg har det med at få diller ind imellem. Måske derfor mit hobbylager er så stort?

Hvad med dig - har du en dille for tiden?

3 kommentarer:

  1. Så fine ting, du kan få ud af dine diller :-)
    Jegkender godt til at være bidt af en dille, men fortiden er jeg det ikke. Det er ellers skønt at være :-)

    SvarSlet
  2. Det kommer Miri, lige pludselig er der en ny dille :)

    SvarSlet
  3. Diller er skønne og dine sommerfugle er bare MUMS ;-)

    God weekend

    KH

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...