Sider

tirsdag den 1. maj 2012

Nu må det godt snart vende....

Endnu en dag hos tandlægen - bedøvelsen er ved at aftage og jeg kan mærke at det ikke er helt godt.

MEN, men tandlægen sagde at der godt kan gå 3 uger til et par mdr.!!! når man har fået en ny plastfyldning i.

F L E R E  måneder! Kan slet ikke holde ud og tænke på det.

Var helt lam fra hage til næse, så jeg kunne ikke lige indtage noget som helst, men kaffe skulle jeg ha´, så det blev med sugerør og det fungerede så fint.

Skulle foretage mig et eller andet, nu jeg ikke kunne spise, så jeg fandt leret frem.


Et halssmykke blev det til. Vil prøve med en lidt tykkere lædersnøre...


Er egentlig godt tilfreds med det-lidt i tvivl om jeg synes om de skarpe hjørner eller om de lige skal afrundes lidt.


Armbånd med små dutter på.




Mon så ikke jeg må tage mig samme og gå lidt ud. 

Det er nærmest en synd ikke at gå ud i det skønne vejr det er i dag - bare det bliver ved de næste måneder....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...