Sider

tirsdag den 31. januar 2012

Hækle-begejstring

Havde ellers aldrig troet at det der hækling var noget for mig.

MEN det tror jeg altså alligevel nok det er.

Mens ungerne sov til middag, satte jeg mig i en rolig stund og hæklede min første doily.

Den allerførste!

Men bestemt ikke den sidste!


Ikke perfekt, slet ikke perfekt. Men den er min og jeg har selv lavet den.

Lidt omrokering i køkken-alrummet, gør at der står en væg tom og skal have et lag maling. 

Så doiley´en fik lige en gang neon og op på væggen med den.

Er sikker på at Manden får øje på den, i hvert fald om 14 dage når væggen skal males - tsk, tsk.

5 kommentarer:

  1. Den er da så fin Jeanette :-) Dejligt med de små ting, som gør så meget alligevel. Elsker at hækle.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte - det er nemlig dejligt med de små ting her i livet :)

      Slet
  2. Det er SKØNT at hækle, så du kan kun blive bidt af det og sikke en flot start!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig Helle, har allerede lavet nr. 2 og 3 og 4....

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...