Sider

torsdag den 1. december 2011

Måske.....

Kender i det der med at man har købt noget man bare må eje. Og når man så har det, får man det ikke rigtig brugt?

Sådan har jeg det med et par støvler og et par sko.

Støvlerne har jeg set een have på. Jeg er ikke så vild med snøre, kan bedre lide støvler uden. Og jeg søgte med lys og lygte overalt for at finde de her støvler.
Kiggede i alle butikker i alle byer jeg kom frem i. Også selv om det var sommer, så spurgte jeg efter dem.
Men det lykkedes mig ikke.

Så kontaktede jeg Angulus og fik af vide hvilke forhandelere de havde solgt dem til.
Og så begyndte jeg ellers at ringe rundt. Til sidst var der bingo i københavn.

Men jeg ville dem så meget at jeg fik dem købt lige små nok og får dem derfor ikke brugt. Har været brugt enkelte gange ude og ellers inde.
Tænkte at mine fødder nok ville krybe lidt når jeg fik mig tabt :), men akke nej.

Og nu vil jeg prøve at skille mig af med dem samt de sorte sko.
Og jeg tænkte at der måske var nogle af jer læsere der kunne bruge dem?
Regner også med at sætte dem til salg på trendsales.
Jeg har skrevet nyprisen, men regner bestemt ikke med at få den hjem.
Skriv hvis du er interesseret, hvis du mangler mål og hvis du har et bud :)

Først Angulus sølv støvle. Ikke sølv-sølv, altså jeg mener det er ikke sådan en der skinner helt vildt, men lidt mere mat i det.

Nypris 1500 kr.
STR 41






El Naturalista - sort sko.
Brugt få gange, måske en enkelt gang ude ellers kun inde.
Synes ikke lige det er mig når jeg får dem på.

Nypris: Mener det er 699 eller 799 kr.
STR. 41







Ja, som sagt - så giv lyd hvis det har interesse....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...