Sider

torsdag den 25. august 2011

En dag ikke helt efter planen...

I dag skulle jeg have været i Ålborg. William er nemlig indkaldt til undersøgelse for sine haltende ben, så har skulle til den helt store gennemgang.

Men så var en af de andre syge og vi voksne måtte dele os. Een til Ålborg og en til brækspand.
Jeg vandt spanden.
Øv, men William var jo i gode hænder hos farmand.
Nu venter vi blot på resultaterne.....

Men brækspanden skulle ikke holdes hele tiden, så jeg gik i gang med lidt fimo. Jeg havde en bestilling på en sjalsnål, der skulle klares og da det var gjort lavede jeg perler.

Og fik lavet dette armbånd. (Perlerne er bare lige smidt på noget lædersnøre, men ikke lige den rette farve og der skal bitte, bitte små sorte perler imellem de store.

Men man kan fornemme resultatet, som jeg da er helt vild med!
Ser det allerede lavet i alle mulige farveskala´er - blålig, grønne, brune, turkise, lille, pinke.....







Og så er der lavet perler klar til en halskæde der matcher.
Og det var så en hel dags arbejde med leret :)

4 kommentarer:

  1. Whau!
    Hvor smukt og enkelt.
    De er lige mig.
    Har du lavet nogen til salg?

    SvarSlet
  2. Ann, jeg HAR planer om at sætte det til salg. Skal lige have noget sort læder hjem og monteret med mellemperler.
    Den ender på AMIO og jeg håber, hvis den sidder pænt og ordentligt, at lave dem i andre farvekombinationer også - jeg er nemlig også vild med den enkle fremtoning, som jeg kan blive ved at kigge på.

    SvarSlet
  3. De er blevet ret flotte. Laver du hullerne før eller efter, perlerne har været i ovnen?

    SvarSlet
  4. Lydert, for det meste borer jeg hullerne når leret er bagt, men man kan sagtens lave dem inden :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...