Sider

lørdag den 7. maj 2011

Må jeg lige anbefale....

Denne hårolie er intet mindre end fantastisk.


Har utallige gange forsøgt mig udi det halvlange hår. Håret når fint længden, men det skal flades med jern før jeg kan have det hængende løst, ellers er det en omgang krus.

Men så fandt jeg denne olie - har brugt første flaske og nr. 2 er ankommet i dag. 

Den dufter fantastisk og er meget drøj. Den holder virkelig længe. Kan bruges i både vådt og tørt hår. 
Et par dråber væltes rundt i håndfladen og gnides ind i håret. 

Håret efterlades IKKE FEDTET OVERHOVEDET. Man får simpelthen silkeblødtlækkert hår.

Google navnet og der blopper en masse steder op hvor det kan købes. Min flaske kostede vist 139,00 og den er hver og een krone værd :)

Go´ (hår)dag til jer alle :)

Har lige fået en pakke ind af døren fra England - noget med fimo, så det skal prøves :), når man nu alligevel ikke kan komme en tur til Odense :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...