Sider

lørdag den 16. april 2011

Lørdagens syslerier

Efter en formiddag rundt i byens butikker for at erhverve tøj til den inviterede konfirmation i morgen - typisk, sidste øjeblik, har jeg syslet lidt her i eftermiddag.

Det var tiltrængt med lidt ro. Ro til at få lidt ud gennem fingerne.

Jeg har længe gerne villet lave lidt store armbånd, men synes de blev for tunge i ren fimo ler.
Så jeg har denne gang brugt ultralight clay som den inderste del og så beklædt med et tyndt lag fimo. 
Og det virker. Ultralight vejer næsten ingenting når det bliver bagt. Og straks tænker jeg så i store lette perler....

Nå, men her ser i resultatet...





Jeg er ikke til at fimo skal skinne,  jeg vil hellere have struktur i overfladen, synes det giver noget rustikt, som jeg godt kan li´ .

Jeg synes det er stort og vil nok lave det næste lidt mindre i omkredsen, så det fylder knapt så meget, men tanken er at det skal være stort. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...