Sider

lørdag den 22. januar 2011

Jeg vover at titte frem....

- Og så håber jeg virkelig ikke jeg bliver smittet! Ikke mere sygdom til mig eller mine unger. Vi har taget vores tørn og nu er det SLUT PRUT.

Det er første dag i dag med mere energi end bare til at holde mig oprejst og derfor har jeg selvfølgelig haft gang i lidt kreativiteter :)

Nok en gang er det gået ud over poly leren, som jeg jo er ganske forelsket i at arbejde med.

2 armbånd er under produktion. De er ikke færdige endnu....


Det først har jeg lave i pardo ler. Prøvet at lade være med at være så "struktureret" i mit farvevalg og har blandet guld, kobber og gyldne farver. Synes det er blevet rigtig fint. Jeg har snittet overfladen, så perlerne kommer til at ligne sten lidt......


Sorte perler som jeg har dekoreret med forskellige mønstre.
Fik ikke lavet perler nok, så der skal laves lidt flere i morgen. Tror det bliver flot på.

Perlerne mangler at blive slebet for fingeraftryk og derefter poleret. Det tager monster lang tid, med det sliben og poleren, men perlerne bliver bare lige noget skjønnere af det.
Der er nogen der polerer og polerer, så perlerne skinner helt vildt, men jeg kan nu godt li´ at de er knap så skinnende....

1 kommentar:

  1. Hej du!
    Sikken dejlig blog du har her!
    Inspirerende, elsker din filtede høne og alle dine fine perler.
    Jeg er ret ny her i blogland, så jeg tuller lidt omkring, og finder af og til nogle gode spændende blogs! Tilføjer mig her som fast læser :)
    Kik forbi hos mig, kreativ dagplejer på 32 år, elsker haven og udeliv, syr, klippeklistre, og maler og sælger egne malerier.
    Hej fra Rikke.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...