Sider

søndag den 7. november 2010

Det var vist den opgave der skulle laves, ikk´ Jeanette!

Jow - jow.

Skal på sidste del af et kursus i morgen, hvor vi skal fremlægge en opgave. Og jeg har bare ikke fået gjort så fantastisk meget ved den - endnu.

Men i morgen aften skal jeg have et lille fimo kursus i "Det Gamle Stuehus" og jeg "kom" istedet for til at lave lidt dertil istedet. Var ellers færdig med at forberede med, men synes lige, at der skulle lidt mere til.

Emnet er perler og her er lige lidt ny inspiration til kursusterne.....


Perler med forskellige overflader/strukturer.


Altså de 2 grønne her kan jeg rigtig godt lide.


Og den lilla med prikker er bare lige i øjet - så håber jeg bare kursisterne synes det samme :)

1 kommentar:

  1. Spændende "sten"!
    Kender godt de der overspringshandlinger :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...