Sider

mandag den 8. november 2010

1 stk. dårlig mave!

Sikke dårlig timing! William har haft det skidt i nat, diarré uberalles!
Og lige i dag skulle jeg starte på min sidste kursus uge og Manden skulle også afsted på kursus - hmm....

MEN vi blev jo bare nødt til at finde ud af det, så jeg tog hjemmedag i dag og Manden tager i morgen hvis ikke William er klar - 1 mistet kursus dag pr. mand.

Mens William slapper på sofaen, har jeg fået lagt lidt nyt på AMIO.

Det har ligget klar noget tid, men lige at finde tiden til at få det lagt på, har ikke lige været til stede. Og det er noget man lige skal tage sig sammen til, for det tager så lang tid med tekst, priser og uploade billeder.

Her lidt af det nye....







Og så tror jeg da lige at jeg kan nå lidt af venindens julekalender i dag også - der er ikke noget der er skidt uden at det er godt for noget andet :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle fine ting du laver!!

    SvarSlet
  2. Stakkels barn da!!
    Den slags er ikke at spøge med...

    Men så fik du da brugt lidt tid, som forhåbentligt vil kaste lidt jyske dollars af sig :-)

    Min kusines svigermor bor vist i samme by som dig?!
    Tror jeg i alle tilfælde at jeg har regnet ud...

    SvarSlet
  3. kom lige tilfældigt forbi via anden blog...
    sikke fine ting du laver..... melder mig lige som fast læser ....
    håber lillemanden er frisk igen :)
    kh

    SvarSlet
  4. Jeg er blevet forelsket - har lige opdaget din flotte flotte ting. MUMS.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...