Sider

torsdag den 28. oktober 2010

Papirbold

Ind ad døren i går kom papir, origami papir.

Jeg havde læst dette indlæg og blev straks forelsket, søgte på Djeco, og hos www.gladeunger.dk, kunne man købe kittet og det tog virkelig ikke mange minutter før der var bestilt et par sæt!


I aftes havde jeg et lille fimo kursus for en flok på 10, men inden jeg drog afsted nåede jeg at få startet med at klippe og folde.

 I frokostpausen i dag, fik jeg den så gjort færdig.


Kittet indeholder alt man skal bruge, dog ikke saks, men ellers nål, nåletråder og snor.


Der er papir så man kan lave en stor og en lille bold. Rigtig flot papir!
Bagpå er der trykt, sådan at det er lige til at gå til at klippe.


Alle stjerner til den første store bold er klippet og foldet, klar til montering.

Bagsiden af stjernen.



Monteret og flyveklar :)

Der er udførlig vejledning med, den er meget nem at lave. 

7 kommentarer:

  1. Så fine de er! Jeg må altså også få et sådan kit bestilt :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  2. Har du et direkte link? Jeg kan simpelthen ikke finde den på gladeunger.dk..
    Kh

    SvarSlet
  3. Mærkeligt Louise, men her er et direkte link :)

    http://gladeunger.dk/butik/catalog/index.php

    Håber det lykkedes denne gang :)

    SvarSlet
  4. Hva pokker -
    jeg synes, at jeg lagde en kommentar til dette indlæg i går?!
    Hmmm - gad vide hvor jeg fik gjort af det...

    Well -
    du ledte mig jo i fristelse, Jeanette, i morgen lander det en stak fra Glade unger til mig, der var jo mere end én ting på deres side, som man måtte ha' :-)

    Ha' en dejlig weekend...

    SvarSlet
  5. Ja, den er SÅ fin - hænger her i mit køkken og nyder synet :)

    Nu er den butik nok snart tømt hva´Anne! Eller lod du lidt være tilbage, det kunne jo være jeg skulle forbi igen snart :)

    SvarSlet
  6. Den fine stjerne (og mange andre superfede ting) kan købes hos olisan.dk
    Jeg har lige været forbi og hentet min pakke med stjerner og glæder mig til at komme i gang.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...