Sider

fredag den 22. oktober 2010

Nogen gange tager det bare lang tid!



Det gør det i hvert fald for mig når jeg skal købe taske eller lampe.

Alt andet kan jeg købe på no time.

Vi mangler lamper i vores stue, her i den mørke tid ligger man rigtig mærke til det.

Men på den anden side skal vores stue renoveres og jeg gider ærlig talt ikke begynde at indrette en stue der (forhåbentlig) snart skal ned.

Så indtil videre er lampeprojektet lagt på hylden - PYYH.

Men så er der jo projekt taske.
 Jeg har altid haft stoftasker, men har længe haft drømme om en super fed lædertaske.

Jeg har indkredset nogle stykker jeg synes er interessante og nu skal jeg så bare vælge lige nøjagtig DEN der skal stå på min ønskeseddel.

Jeg er ikke sådan en type der går med små nydelige tasker, nej tak, gi´ mig et ordentlig skrummel der kan være noget i og som med garanti indeholder ROD.

Bel Sac skuldertaske med kontrast stikninger

Den første er en fra Belsac. Jeg kan li´farven og hanken er stor nok til at have på skulderen.


Denne er fra Dixie

DECADENT 120-Parka green
Og den sidste her er fra Decadent. Måske ikke lige denne farve. Der er MANGE farver der frister. er i tvivl om hanken er lang nok til at tasken kan hænge på skulderen?

Er der nogen af jer der har erfaringer med nogle af dem, så hører jeg gerne :).

Måske du har/har set en taske der ligner dem her jeg går efter, så tager jeg gerne imod et tip :)

2 kommentarer:

  1. Store rodetasker er skønne. Dog skal de ikke være så store, at de ligner en velvoksen rejsetaske :-)
    De to første modeller ser lidt bløde ud. Jeg synes, at bløde skindtasker er lækre (det passer også fint med rodet indeni), men det er ser ikke altid så organiseret ud med en blød taske. Den sidste er også rigtig flot, den ser ud til at være lidt mere fast i faconen.
    Jeg har en gammel belsac i en anden model. Den er også i blødt skind og er stadig fin at se på, selvom skindet er krakeleret en smule. De andre mærker har jeg ingen erfaring med.
    God fornøjelse med taskejagten.

    SvarSlet
  2. uhhhh jeg kan ikke se billederne... du har nok fundet dig en taske og den er sikkert allerede fuld af skønne sager og ROD (og ej at forglemme - det skal der være i en taske.)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...