Sider

mandag den 13. september 2010

Prik, prik, prik

Jeg tog alene på messe i Viborg. Min aftalte følgesvend meldte afbud fredag aften, så jeg måtte tage turen alene.
Synes ikke der var en masse nyt, men man får altid lidt inspiration af at gå og lure lidt.

Der var en keramiker, jeg fik ikke taget hendes kort og kan ikke huske hendes navn, men hun lavede fede knapper. Store og små, masser at vælge imellem. Måske én af jer der besøgte messen kan huske hvad hun hed?

Multiscrap´s stand SKAL jeg bare besøge. Deres netbutik besøger jeg ofte. I netbutikken havde jeg set nogle blokke med papir de havde fået hjem. 180 ark papir, 30,5 x 30,5 cm. Blokkene er delt op i temaer, paisley mønster, prikker osv. - tror der var 5 ialt.
Havde da virkelig lyst til at købe dem alle, men det var lige lidt på overdrevet synes jeg, trods alt.

Så jeg SKULLE vælge og selvfølgelig blev det prikker :)


Der er 3 ark af af de viste her på forsiden. Mon jeg kan nænne at klippe i dem?

1 kommentar:

  1. Måske det var Else Rasmussens knapper som du kiggede på. Tjek hendes side www.elser.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...