Sider

lørdag den 3. juli 2010

Uh-uuuhh

De sidste dage har jeg været ene voksen med de 4 unge herrer i huset samtidig med at jeg har arbejdet. Manden er i Tyskland, tog afsted onsdag og kommer hjem i dag - OG vi glæder os. Til at se ham, høre om hans tur (men også en lille smule til at få en hjælpende hånd).
Jeg har FERIE NU - JUHU. Det skal nydes og vi glæder os.

Indimellem løbeturerne efter noget at drikke, vasketøj, én der er faldet, nogen der skændes, madlavning osv. har jeg haft gang i et lille strikketøj.

En ugle er på pindene og den er så fin. Mangler en vinge, 2 fødder og montering.

4 kommentarer:

  1. uh-huuu...den har jeg også haft kig på, men jeg har haft svært ved at gennemskue, hvor stor den egentlig bliver?

    God ferie.

    SvarSlet
  2. Sådan tænkte jeg også - bliver det en pude str. eller en lille kramme en.
    Jeg har lige målt min og umonteret er den ca. 28 cm fra bund til toppen af ørerne.
    Synes den er rigtig fin og vil strikke flere, måske ændrer jeg lidt på mønsteret med lidt striber/mønster/fjer og andre ører - laver min helt egen ugleversion og jeg har også en kat i tankerne. Men skal det være bamser til børn, er uldgarn vel ikke det bedste tænker jeg?

    SvarSlet
  3. Må man spørge hvor du har det fantastiske mønster fra?

    SvarSlet
  4. Juuuul, det må man godt :) - kig på www.handwork.dk - send hende en mail, hun sender gerne :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...