Sider

lørdag den 24. juli 2010

Jeg strikker!

Godt nok lang tid siden, at jeg har rørt strikkepindene. Men i morges kom det over mig og det skulle være NU.

Inspireret af en henvisning på en anden blog, havde jeg gemt et link på et sjal, som jeg kastede mig over.



Flotte farver - garnet er "Sandness mini palett" 


Man strikker fra det ene hjørne til det andet, tager ud i den ene side og strikker lige op i den anden.

 I den side man tager ud i strikker man indimellem med forkortede rækker for at få lidt vidde forneden på sjalet. Strikker skiftevis med tykke og tynde pinde. Nemt at strikke, men med de forkortede rækker og skiften pinde, er der alligevel lidt afveksling - passer meget godt til mit temperament :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...