Sider

lørdag den 3. juli 2010

Flere blomster brocher

Jeg blev faktisk så glad for denne broche  at jeg har lavet nogle flere og i forskellige farver.
Når jeg laver sådan nogle, så laver jeg det man kalder en cane. En lang pølse, som man kan skære skiver af.
Nu har jeg lavet disse og har måske til 4-5 stykker mere. Og så skal jeg have lavet en ny cane. Måske et andet mønster, men også med det sort-hvid og så en kontrastfarve tror jeg.


De mangler lige at blive pudset og sat nål på - så er de klar til at pynte et sted :)

6 kommentarer:

  1. Du er så dygtig og laver de smukkeste mønstre :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne...
    Ville eelske at eje den med den grønne bagpå
    - kan man købe eller bytte?

    SvarSlet
  3. Hejsa.
    Det er så smukke dine forskellige ting i fimo.
    Er der et sted, hjemmeside/bog, som du henter din inspiration fra og som du evt. vil dele?

    SvarSlet
  4. Hej Juuul
    Jeg har ingen bog, men hvis du søger på polymer clay på google, kommer der en masse links op og der har jeg læst og kigget og læst og kigget, og så prøvet mig frem. Der er gået rigtig meget fimo til spilde, men man lærer jo af sine fejl :)
    Du skal passe på ikke at ligge de forskellige farver fimo sammen, pak dem ind hver for sig i film.
    Hvis leret bliver for blødt/fedtet, lader du det ligge lidt - hav altid flere projekter igang, så undgår du trælse ventetider :)
    Laver du perler, så formes disse og ligges til siden ca 15-20 min, så er det meget nemmere at lave huller uden at presse perlen ud af facon....
    Har gjort mig masser af erfaring, så skriv hvis du støder på problemer, så kan det være jeg kan hjælpe dig :)

    SvarSlet
  5. Super fede!

    Overvej lige, om du ikke kan lave nogle cool ting til indfatning også????

    SvarSlet
  6. Øh ja, det kunne da også være en idé. Ved ikke helt om fimo´en tåler brændingen, men det er da et forsøg værd. Melder mig på banen, hvis der dukker en god idé op :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...