Sider

onsdag den 16. juni 2010

Dagens sjus

Fik lavet en smoothie her til morgen og i guder den var god.
Har altid bare lavet den sikre med bær, mælk eller juice og så banan.
 Længe har jeg haft lyst til at prøve lidt andet. Men det der med krydderier i min smoothie har jeg ikke været så hooked på.
Nu er det prøvet og den var super god, super, super god og kan bestemt anbefales.



1 avocado

7-10 vindruer

1/2 æble

2 dl appelsinjuice

1/2 tsk vaniliesukker

1 tsk kardemomme

Alt i blenderen i 1-2 min - og så UHM...

 - og selvfølgelig lige lidt isterninger

2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig lækkert. Når jeg laver en morgensmoothie til pigerne, blander jeg ofte bladselleri i, da det giver lidt kant til den ellers meget søde sag og oven i hatten får man en masse fibre :)

    SvarSlet
  2. Ser ikke dårligt ud.
    Superlækker baggrund her inde !

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...