Sider

lørdag den 8. maj 2010

Det bli´r så dejligt.....

Om ikke så længe kommer der lidt farve i haven og jeg glæder mig.
Det meste af haven er terrasse og græsplæne. Sådan har det set ud i et par år. Vi har ikke haft overskud til at gøre andet end at slå græs.
Vi har brugt meget tid på at fælde alle de gamle træer der stod og faldt om for næsen af os. De kunne ikke holde til bare et lille blæsevejr.
Så havde vi huset til salg og der går man selvsagt ikke i gang med den store "plante til " omgang i haven.
MEN nu skal der ske noget.
Noget af plænen er fjernet og vi laver trækasser til blomster. der skal laves en lille terasse mere, lige der, mellem alle de fine blomster der gerne skulle komme til os på et tidspunkt - jeg glæder mig allerede selvom der nok går en rum tid inden blomsterne står der og stråler.
Men nu er vi igang, og det er dejligt.


1 kommentar:

  1. Jeg glæders på dine vegne :-)
    Og havedrømme er den halve fornøjelse :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...